torsdag 26 juni 2008

Man United


Tror inte det undgår någon att jag är Man Unitedsupporter, vilket just nu inte är det enklaste då man slits mellan hopp och förtvivlan om Cristiano ska stanna eller om han ska lockas till Real Madrid.

Som det känns nu så tycker jag att Man U borde sälja och casha in fett med stålar för jag tvivlar att han nånsin kommer göra en sån säsong som den senaste, jag menar om nu Real M vill pröjsa nästan 1 miljard(sjukt, jag vet) så ta pengarna, locka Berbatov från Spurs (sorry Henke), den lille ryssen Arshavin och en riktigt bra högerback till så är jag nöjd:)

Sen sopar vi till Real duktigt i Champions League kommande säsong:))

Fick ett utskick med kommande säsongs matchställ och till min glädje har man återtagit det näst snyggaste bortastället (rött är alltid snyggast med rätt märke på bröstet, annars är det bara rent äckligt...haha) lägger in en bild så blir allafall jag glad:)))

I morgon ska jag ha en mysig kväll, köpa present till min tioåring (blivande) och bara må gott...

Inga kommentarer: