fredag 27 juni 2008

Skoj







Vet inte riktigt vad det är som hänt men den senaste tiden har jag känt mig gladare, piggare och helt enkelt bara som om saker o ting går uppåt igen.






Även om man är dålig på att visa det så finns det personer i min omgivning som lyfter mig utan att egentligen kanske inte alltid förstå det och till dom skänker jag massa goda tankar.






Idag har jag och barnen verkligen myst till det, vi avvaktar Idas 10-årsdag i morgon, det enda som är lite trist är att jag bara känner att vi inte kommer kunna fira henne ordentligt förräns flytten är klar.






Men hon förstår, hon är glad över de presenter hon fått allafall. Skateboard med tillhörande skydd... och lite kläder:)






Denna helgen passar jag Shiwa vilket är skönt, då måste man ju ge sig ut på promenader för att ha en rottistjej som ligger o fiser är inte vidare roligt för faaaaaaaan vad det stinker...haha




Ska väl försöka inviga sommarpresenten från jobbet, skitsnygga kaffekoppar:)

3 kommentarer:

Moment 22 sa...

Nu ska vi inte skylla på vovven ;-)

-:♠ TTG ♠:- sa...

aha det var kaffekoppar det var :D såg inte på den lille bilden jag fick juh!! :D

Anonym sa...

Hellooo i sommaren! Vem fes värst, du eller dogen... egentligen? hehee
pling plong