måndag 15 augusti 2011

Har

varit tyst jag vet men jag har inte så mycket att skriva om nu när det mesta känns bra...
Jag har tagit så många steg framåt nu och känner stor tillförsikt tack vare mina vänner och deras stöd, både de gamla och de nya som poppat upp den senaste tiden:)))

Tränandet rullar på av bara fan, jag sköter kroppen exemplariskt, inte en cigg på över en vecka nu och det känns kanon:)

Känner mig stark och märker att såväl självförtroendet som självkänslan växer och jag inser äntligen att jag fan inte är en tjockis längre, det trodde jag aldrig:))

Nu ska jag ta för mig av livet som aldrig förr, allt som får mig att må dåligt ska jag koppla bort, se upp världen för nu jävlar...hahahahaha

Ska försöka bli bättre att skriva men jag har ju alltid skrivit när jag mår skit och inte när jag mår bra:))

Men vafan, nu är jag under tresiffrigt...sug på den ni;)))

Inga kommentarer: