måndag 22 augusti 2011

Skolstart

Tänk vad tiden går fort...Kommer ihåg när jag höll Emelie och Ida som nyfödda, känns som det var igår...
Likadant känns det med att de båda numera går på högstadiet, slutade ju nyss själv nian;))

De är så underbart fina mina små tjejer, de har börjat ställa upp hemma, ska inte säga att det är bra än men det är mycket bättre:)

De älskar verkligen oxå att ha Shiwa här, det gosar med henne så hon blir yr i bollen tror jag:)

Fick ett litet ekonomiskt uppsving idag så jag ska nog investera i lite kläder samt kolla upp lite mer om resan till Manchester, längtar så det inte är klokt...:))

Nästan så jag undrar om min timme på kyrkogården igår med mina tankar har blivit "bönhörda" för jag mår dessutom för första gången på månader riktigt jäkla bra...
Känns som mina beslut jag fattat gällande många ting är det rätta och att jag äntligen fått sinnesfrid...

Får ju se, det har ju trots allt bara gått ett dygn ännu..haha men det känns verkligen annorlunda denna gången:))

Nu ska jag snart iväg på Idas föräldramöte, men hur de nu kan lägga ett föräldramöte första skoldagen är för mig en gåta men å andra sidan är ju fan inget sig likt sen en annan gick i skolan..:))

Vill återigen passa på att tacka mina vänner, ni vet vilka ni är...ni som lyssnat, ni som tröstat, ni som ringt och frågat hur det är...Ni som skickat det lilla smset, mailet eller chatten...Stor kram till er, ni vet vilka ni är:)

Inga kommentarer: