söndag 14 september 2008

Bakis - Skakis


Jag vet att jag varit dålig på att blogga den senaste tiden, lite kul att man tom fått lite klagomål på det, innebär ju att några läser den trots allt, VARFÖR KAN NI SOM LÄSER INTE BARA SÄGA ETT HEJ SÅ MAN KAN SE ER NÅN GÅNG!!!!:)

Idag är jag dock inte så jättestark, inte nog med att det blev ett svidande nederlag mot Leverpöl, jag var på kalas igår kväll o jag blev för att tala ren svenska skitfull med följden att jag idag har den värsta baksmällan i mannaminne så att jag orkar skriva IDAG fattar jag inte...

Jag har ALDRIG vart med om att jag varit så bakfull så att efter dragit i mig en liter vatten fortfarande vara helt snustorr i käften...

Men jag hade jävligt kul igår allafall, dansade så jag är helt stel i kroppen idag...kanske inte bara beror på dansen...Haha...

Och i morgon ska jag överlämna mig i Rilles händer, ska se om vi kan få lite fason på mig så jag kommer igång och tränar seriöst men känner jag Rille rätt kommer han ligga på mig som fan...vilket bara är bra...

Nu ska jag allafall lägga mig och kolla på nåt, film, fotboll eller vad som helst som är på burken....

Puss på er alla:)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du vännen...jag kan förstå att du är bakfull så som du sludrade i telefon när du ringde...sen detta att bli så bakull å törstig...det har bara med åldern att göra...en annan har ju minst 5 år kvar innan bakfylle genen ger sig tillkänna *ASG*

Sweetii sa...

sorry... har inte hunit vart inne på ett tag... allt är rörgt o såå... men lovar o säga hej när jag är inne...

jaså du anlitar rille... den personliga-tränaren... han vär duktig på de har ag hört... haha... skoja bara... men de är väl ett bra steg o ta tag i sin kropp... man får ju bara en o man lever ju bara en gång så varför inte göra de bästa av det...medans du lever...

va ute på frimis i fredags... va as kul... som tur är får jag ju ingen baksmälla... hihi...

ha de gött... kram... mickan

Jensa sa...

Jag läser men det händer ju inte så mycket på sidan. Nu kanske det blir ett diagram över din träningsdos......

Anonym sa...

Syns man inte så finns man inte? ;-) Hej iallafall......