fredag 26 september 2008

En liten quiz!

När du ändå är här kan du väl vara så snäll o svara på några korta frågor som jag ärligt stal från Tranas blogg...

Säger lika som han..."gör mig glad och svara"

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när och varför “träffades” vi?
4. Tycker du om mej?
5. Hur hittade du hit?
6. Är du en återkommande besökare?
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
9. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?

4 kommentarer:

GudinnanT sa...

1. Vem är du? Det är ju jag gudinnan t

2. Är vi kompisar? Ja det skulle jag vilja påstå.

3. Hur och när och varför “träffades” vi?Ja du genom en dejtingsajt.

4. Tycker du om mej?Ja det gör jag!

5. Hur hittade du hit?Genom min egen bloggsida!

6. Är du en återkommande besökare? Ja det är jag.

7. Beskriv mig med ett enda ord! Goasnällamannen

8. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?Livs lång kärlek

9. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du? Ja du det va ett tag sen vi sågs, men det kan det ju alltid bli ändring på...

Kram

Anonym sa...

1. Jag heter ju Jensa
2. Jomenvisst
3. Det var väl på något fik när du "sprang" förbi...
4.Du är kramgoo
5. Tittar ju in jämtoständigt
6. Ja, nu får du skärpa dig...
7. Ljus
8. En spindelfinnarsatelitindikator.
9. Det var väl på Njuta när du sprang förbi...........

Anonym sa...

1.Vem är du? Catten som går för sig själv

2. Är vi kompisar? Det hoppas jag!

3. Hur och när och varför “träffades” vi? På nätet genom Å, irl i Arvika.

4. Tycker du om mej? Jajamen!

5. Hur hittade du hit?Du skickade länken nån gång i forntiden

6. Är du en återkommande besökare? Då och då, men inte alltför ofta...

7. Beskriv mig med ett enda ord! Musikleverantörmästare! =)

8. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? En biljett till Arvika -09, fast din är väl redan bokad och klar? ;-)

9. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du? Alldeles för länge sedan; Arvikafestivalen -07

Anonym sa...

1. Marie
2. Tja det tycker jag väl :)
3. Första kontakten var via YBS
4. Japps
5. Via länken på facebook
6. O ja :)
7. Charmtroll
8. En jättestor spindelfångare!
9. Skulle vilja träffa dig, du låter ju hur go som helst i telefon! Det hade blivit ett trevligt möte....