torsdag 9 oktober 2008

En liten kul lista igen

Snodde den av Trana så here we go.
antar att man ska kolla på sina kontakter i mobilen då.



Har du kysst nummer sju?
Nope, Annacondan aktar jag mig för;)

Har du träffat nummer nio i veckan?
Nä, hon bor ju i Falkenberg så det är lite svårt

Älskar du nummer tio?
Älskar gör jag inte men Annika är en kär gammal vän sen tonåren

Är nummer elva en sötnos?
Barry...`??? Sötnos är inte rätta ordet...haha

Är nummer femton en bästis?
Nä, de vill jag inte säga...Bina är en vän som jag inte talat med på 3 år...

Har nummer sexton gått i samma klass som du?
Nä, Camilla är ju yngre och urstockholmare så de har hon inte...

Brukar du hänga med nummer nitton?
Oja, och mer än så...Christina är fast i hjärtat men vi hänger för lite;)

Är nummer tjugo bra?
Ja, men Cina har sina sidor...

Gillar du nummer tjugosex?
Ja, som fan...Äldsta dottern och henne älskar jag

Hur känner du nummer trettioåtta?
Janne, min högt ärade chef(vet junte om han läser detta)

Är du intresserad av nummer fyrtiotvå?
Nä, Jess och jag är bara polare...hon är förresten nyförlovad...Grattis:)

Hur länge har du känt nummer fyrtionio?
Wow, Kenneth har jag känt sen mellanstadiet allafall...många år blir det:)

Vad betyder nummer 61 för dig?
Hanna L är en underbar tjej/vän och jag hoppas allt går bra för henne, speciellt nu när det jäser i ugnen hos henne:) Kommer bli en kanonunge de:)))

Har nummer 65 och du festat ihop?
Nope, Marie har jag inte festat med.

Nummer 72, Är det nån du kan lita på i ur och skur?
Tror det, Linn är en klok norska:)

Vill du eller har du myst med med nummer 83?
Näää, Malin på jobbet tror jag inte skulle bli så bra med...haha

Skulle du låna ut 1000kr till nummer 87?
Ja, Jennefors skulle lätt få det...

Nummer 92 skulle du väl vilja åka på långresa med väl
Ja, jag tror de skulle funka med Nico...bra kille de med knasig humor, sånt gillas:)

Har du lurat nummer 102 nångång?
Tror fan de, Farsan har man ju lurat hela livet...hoppas man får fortsätta ett tag till...

Är det några på din telefonbok efter 102 som du hatar?
Nä, har inga såna bland mina kontakter...

2 kommentarer:

GudinnanT sa...

1. Nej det är min son så det tycker jag är liiite fel!
2.Nej.Barnens far såg jag senast i febuari
3. Nej det är nummret till sonens bästa polare.
4. Nej öhh det tror jag inte för det är nummret till sms biljetten på stadsbussarna.
5. Nej det är en jobbar kompis
6.Nej hon är ca 7 år äldre
7.Nej men hon va här och hälsa på i våras.
8.Har den säkert går till telesvar.
9.Nej det kan jag inte säga att jag gör men gillar dotterns lärare det gör jag.
10.En gammal jobbar kompis
11.Kan inte säga att jag känner nån på kundtjänst.
12.Åh det är en god vän som betyder mycket. Bara för att han är den han är!
13.Ja det har jag.
14.Ja det är ju min mor.
15.Nej det är en vän helt enkelt.
16.Ja det är dotterns bästa kompis så självklart.
17.Ja det är ju min dotter så självklart!
18.No coments
19. Nej nåt sånt har jag inte.

Anonym sa...

Såg den glada nyheten JA..och det förgyllde min vardag till max=) man måste ju bara dit asså.

kram på sig!