onsdag 15 oktober 2008

Flytt...

Då har man liksom ryckt igång med flytten...är ju gott om tid innan själva lägenhetsinflyttningen ska ske men det är gott att få undan saker o ting lite pö om pö så att säga:)

Har ju fina vänner som ställer upp, Teszcie med medföjlande avkomma var här i lördags en sväng o avkomman tog hand om ogräset på altanen som jag redan rensat 5 ggr i år, inget hjälper, de kommer alltid tebax...MED FÖRSTÄRKNING!!!!

Jag och Teszcie plockade undan lite ur bokhyllan.

Sen har Henke varit här dagarna två o hjälpt mig slänga mängder med kläder, leksaker, diverse kasserade soffor...haha mm mm...Fan man får ju Albert o Herbert och verka ickesamlare i jämförelse...så mycket skit man samlar på sig och VARFÖR????

Nu är allafall två rum i stort sett tömda, ska bara skura av det värsta sen ska jag fortsätta med att lägga ner sånt jag inte behöver just nu i kartonger.

Imorgon kommer det en familj och tittar och på fredag kommer nästa, som var en riktigt glad en som ringde:)

Sen avslutar jag med två på söndag...än så länge...Jag är jäkligt hoppfull om att detta ska gå fort...Håll tummarna och ett stort tack till mina fina vänner som ställer upp o hjälper till...TACK!!!

Till sist bjuder jag som sig bör på lite nostalgi...Jag log brett när signaturen spelades:)

1 kommentar:

Kia sa...

Skönt att flytten rullat igång=)