lördag 4 oktober 2008

Tankfull

Själva fan då så många tankar man har då just nu...tack o lov är inte allt som händer skit men det skapar ju likförbannat grubblerier...

Har blivit erbjuden en etagetrea nu äntligen med inflytt 1/12 om jag tackar ja vill säga...Ni som känner mig vet att jag vill flytta men det är junte självklart allt ändå...

Jag menar varför i hela helvete skulle Bush o kompani se till att fixa en finanskris när jag vill sälja min lya...Man vill ju självfallet ha ut maximalt med stålar för den annars är det inte intressant...

Man vill ju ha en slant kvar när allt e betalt eller hur, så man kan införskaffa nya möbler mm mm...

Nåväl, fortsättning lär följa...Lägger in en bild på planlösningen för den som är intresserad...Lägenheten är på 92,5 m2

2 kommentarer:

GudinnanT sa...

¨Hejsan svejsan vännen!
Jag kommer och hjälper dig att rensa i förråd å skåp å andra skrymslen om du vill det vet du!
Men annars så tänker jag på dig å hoppas Fader din blir pigg å kry snart!

Anonym sa...

tacka ja men säg att du inte flyttar in för en månad efter dom sagt. Dom brukar gå med på det.