måndag 25 juli 2011

Haft

En helt ok dag idag...

Tränade lite efter en timslång promenad så nu har man dränerat kroppen på energi så återigen visar det att ju mer ja tränar desto snabbare glömmer jag och snyggare blir jag ju...hoppas jag...hahaha

Mötte upp farsan och skjutsade ut stora dottern till HON för HENNES dotter och min stora gillar varann väldigt mycket trots fem års åldersskillnad och inte ska man hindra barn från att umgås bara för vi vuxna är mer än lovligt korkade??;)

Efter att ha kört hem farsan till bondhåla 1 stannade jag till i bonnhåla 2 för att hämta lite kvarglömda saker hos Frippe och Anna, mycket prat om deras fiskeresa, förlossningar???? och hur man bäst reparerar en sovsäck...Snacka om varierade samtalsämnen;))

Hämtade den stora hos HENNE men inte fan ville hon berätta nåt så jag fick snällt vara nyfiken som fasen...haha, lika bra det förståss...Klok dotter man fostrat:))

Hem lämnade av henne för vidare färd till Theres o Jens för lite kaffe och och mer allmänt nonsens...haha

Nu sitter jag och funderar på om jag ska fixa lite mackor och skära upp frukt så vi har till Lisebergstrippen i morrn, ska bli kul att åka en jäkla massa karuseller en hel dag:))

Får se om jag ens orkar plita ner nåt imorrn, ytterst tveksamt...

Dagens iaktagelse...Fruktflugor...Varför finns de, var kommer de ifrån när man har kliniskt rent i köket och tom soppåse och vart tar de vägen när de dör???

Be careful outthere;))

Inga kommentarer: