lördag 30 juli 2011

Trevlig

kväll igår, började dock dagen med lite klädinköp så nu är jag återigen Levisägare stl 36...helt sjukt, för 18 månader sen kom jag knappt in i butiken nu fick jag inte ens köpa största storleken...så jäkla glad så jag sjöng en trudelutt när jag tog på mig dem...

Kvällen inleddes hon min vän Anders, vilket som vanligt gjorde att det blev snurrigt värre, vi styrde kosan till det alltid lika trevliga Allsånge på Strömpis, sjukt drag men en herr Sjögren i toppform...

Avslutade kvällen på Olles efter att Anders började beställa in shots, farligt av bara fan...haha

Verkligen lärt känna några trevliga och famförallt roliga människor så det blev en mycket lyckad kväll/natt:))

Nu laddar jag med lite rött för en liten födelsedagsfest för Andrea, kommer säkert bli skoj med en massa vänner...

Berättar mer imorgon:)))

Inga kommentarer: