tisdag 26 juli 2011

Lisebergstrippen




Liseberg blev det och mycket folk var det...

Vi hann åka allt vi ville och lite till men när vi kom ner till Balder och det var 90 minuters kö så ledsnade tom ungarna så vi spelade lite på chokladhjulen och som vanligt vann varken jag eller barnen något men denna gång var vi utrustade med ett hemligt vapen nämligen barnens farfar som har en jäkla massa matjord i fickorna.
Han vann direkt 2,2 kilo Schweizernöt och lite senare så plockade han in en lika stor Mjölkchoklad så mina barn fick välja och valde Schweizernöt så vi satte oss i bilen och styrde nöjda och trötta kosan hemåt...

Allt som allt en väldigt trevlig dag, tyvärr bara att det var så fruktansvärt med folk på Liseberg men en sak måste jag ju skryta med...Jag har en far på snart 77 år och han stövlade direkt upp och åkte Lisebergsbanan...Respekt för det...hoppas jag är lika pigg vid hans ålder:)))

Inga kommentarer: