torsdag 28 juli 2011

Helsicke



sicken rolig kväll det blev (dyr oxå...haha).

Startade eftermiddagen i solen på min egen balkong för att sen sätta mig på tramp o flåsen och hoja hem till Trana.

Där blev det mycket prat och dryck tillsammans med Trana och hans granne Tommy...

Vidare färd mot Olles där vi mötte upp Ramon, Hultas och några till och det blev en orgie i skratt, tjo och stim...förbannat trevligt:)))

Vid midnatt rörde Trana och jag oss mot Ritz, fick sällis av Tobbe efter att vi hjälp en stackars flicka som låg på kyrktrappan, gråtandes och blödandes om fötterna.
Fick in henne i en taxi efter ett samtal med hennes mamma så det var ju dagens goda gärning det allafall:))

Ner och in till Ritz där Veronika Maggio spelade, tokfullt med folk men vi lyckades nästla oss in allafall;)

Bra var det så jag knallade ner hämtade cykeln och hojade hem, glad, nöjd och lycklig...Semestern slutar allafall jäkligt mycket bättre än den började så jag somnade med ett leende och längtar till helgen då nya äventyr står på tur...

Ha en underbar dag, ska nu försöka hitta nåt vatten att sänka min kropp i:)))

Inga kommentarer: