lördag 19 juli 2008

Happy Friday


Igår blev allt klart inför nästa vecka, rum bokade nu hoppas vi bara vädret blir bra...

Blir Marstrand i 3 dagar, sen drar vi vidare till ett mysigt vandrarhem där vi får nära till Liseberg mm.

Annars igår gick det mesta i vänskapens tecken.

Tog en fika på Lumumba, mysigt ställe o jäkligt smaskig kycklingmacka, pröjsade in räkningar så de e klart(kanske inte de roligaste som finns men men), blev sittandes o snackade en stund med Jens, Henke, John Thomas och han som äger Lumumba(tror han hette Robban, jag o namn??)

lite senare på eftermiddagen styrde jag kosan till Trana där Jens blev lagd under nålen (bild finns på Tranas blogg) supersnygg...

Sen ramlade Jens gumma Bella in så vi lirade lite Wii o snacka om inlevelse den damen hade, hon började tom sparka när hon boxades...hysteriskt bra...Bild finnes;)



Stack iväg hem en vända, käkade o köpte Bepanthen till Jens, tillbaks till Trana.



Lagom som de va klara ramlade john o Henke in så vi spelade Wii så svetten lackade...John visade sig vara en naturbegåvning, han äger ju knappt en TV o spöade skiten ur oss andra allafall...Haha



Jens är bra på Wii oxå, snyggast stil har han allafall...



Trana kör den coolare stilen...Haha




Fast få slår Henke när det gäller entusiasm på boxningen...som jag skrattade...haha

Framåt 23 tackade jag för mig, nöjd o glad över att man har så goda vänner slocknade jag hemmavid till Vänner på DVD:)

Får se vad denna lördag har att bjuda på då:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja nu fattar jag varför John har ont i kroppen idag efter allt spelande på Wii ha ha... Ha det så gott o önskar er massor med sol när du & kidsen åker bort/Thomas

Anonym sa...

Jag har oxå träningsvärk, trodde inte att det kom från spelandet!!??

Sweetii sa...

hihi värkar ju kul de är Wii ju, måste ju proa någon gång... säg hej nästa gång ni kör... =)