fredag 11 juli 2008

Semester Del 3

Jah, så har snart en vecka gått på semestern, lugnt o skönt har det varit men idag sitter jag här, skär som en marsipangris...jag har inte tattarblod i mig, lovar:))

Barnen o jag har mest vart o badat men idag har inte vädret vart på vår sida så idag har det pysslats här hemma, jag e skitkass på att måla märker jag...Vi skulle greja med vattenfärger men Nordin är absolut ingen konstnär av rang, i såna fall modern konst...väldigt modern...haha

Innan jag avslutar ska jag passa på att gratta barnens moder till förlovningen, nu är det min tur att finna nån tycker min dotter...men det är ju lite komplicerat som vissa vet men fan så bra allafall:)))

Ha de så bra:)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jasså är du ingen Piccaso. Med de stora labbarna kan du väl kladda något??Håller på dig, bra att du har det bra åpå semestern.

Anonym sa...

Ja, kladda går fan så bra, det är grejen att få det o likna något som går sämre...haha

Sweetii sa...

hej vännen... viste inte att du hade en blogg igen... mm... ska lägga till dig såå fort jag hinner...

är på landet i dag o blir långhåring... sätter i hårförlängning... hihi.. man är ju tjej...

hoppas allt är bra me dig... kramizar på sig

Anonym sa...

Jag kan dela med mig av tattarblodet *fortfarande pepparkaksbrun* ;-)Att jobba utomhus underlättar ju också såklart......