tisdag 15 juli 2008

Tråkmåndag

Inte hänt så mycket idag, tränat lite, fikade med lite folk på stan, hem, sov en stund...

Pratat en jäkla massa i telefon för bara jag fick för mig att sova middag en stund så var man jäkligt poppis helt plötsligt...fasligt ringande:)))

Nu har jag suttit o kollat lite gamla videos på youtube o blivit nostalgisk...

Fan, det gjordes bra svensk pop tidigar, lite smakprov på vad jag tittade på...

Så vill ni bli nostalgiska, kolla in detta...

Tror de flesta har hånglat, gråtit, dansat (både tryckare o annat), blivit skitfulla mm mm till dessa låtar...haha

Håll till godo alla som kikar:)







I denna är dansstegen jävligt bra, tror tom jag fixar det...haha

5 kommentarer:

GudinnanT sa...

He he he he
men vännen jag såg allt att det var några svåra "moves" med armarna...annars kommer jag fortfarande ihåg vissa delar på ratatas låt på teckenspråk sen nån uppvisning eller liknade nån gång under den långa tråkiga skolgången...du är välkommen å kika på min blobb å tycka till...det är ju ditt fel trots allt att jag har börjat...

Sweetii sa...

måste bara skaffa en ny dator NU... har inge ljud... högtalarna blev kvar hos mitt ex... men kanske en laptop i höst... hoppas på de...

Anonym sa...

Tråkmåndag??? Att umgås och fika med oss är alltså "tråkigt"?? Blev jag ledsen i ögat, juh!!

-:♠ TTG ♠:- sa...

Jakob Hellman - Hon har ett sätt bääääääääst,.. :D

Anonym sa...

Guuuud vilken nostalgitripp - du är bäst vännen! =)