söndag 6 juli 2008

Semester


Fan va gott, nu har man semester så skönt det ska bli...

Har passat på att köpa nya sandaler, ett par Ecco vilket roar vissa så till den milda grad att man blir kallad för gubbe...haha men jag vill påstå att de är hur snygga som helst o framförallt toksköna att gå i, jag menar...Foppatoffeln, finns det nån som på fullaste allvar tycker dom e snygga??? men alla säger att de e sköna så wtf, det är väl inget man går på fest i eller??

Fest btw, igår var jag hemma hos Trana, det blev god öl, goda shots, skratt, trevligt sällskap och färd upp till Pitchers där jag kände mig som den 40-åringen jag nu e...de som var där var så att säga lite spänstigare i skinnet än vad jag nu råkar vara o då har jag ändå försökt spänna det stora skinn Gud nu gett mig så gott det går:)

Så kl ett fick det vara bra för mig, begav mig hemåt o somnade nöjd o belåten, vaknade pigg kl 9, plockat in tvätten från igår, fixat lite hemma här och nu ska jag ut på en promenad i mina nya Eccotofflor, så ser ni nåt stort passera e de jag i mina nya tofflor...fort ska de gå, så fort de nu kan gå för mig...haha

en lite semesterbild från igår vill jag bjuda på...

Kram på er alla