onsdag 16 juli 2008

Tattoo

Idag har det varit en riktigt trevlig dag...

Mötte upp Trana på Gröna Grodan och intog en mycket smakfull sallad till lunch.

Efter nån timme bröt vi upp, for ut till Marieberg för Trana vill köpa ett Nintendo Wii, slutade med att jag köpte mig en liten smidig DVD-spelare (lägger in bild) att ha för kidsen när vi drar på bilsemester nästa vecka:)



Efter ett snabbt stopp på bolaget för inköp av lite Corona for vi hem till Trana, där vi körde igång med Wiispelande så svetten lackade.

Trana fick en kund och vi hade lite löst pratat om att jag ville ha min "enjoy the silence"tattoo och så blev det...o fan så nöjd jag blev då...(Bild på det oxå)




När vi nästan var klara så kom Henke förbi för han skulle oxå gadda sig.

Dock fastnade han i Wiispelandet han oxå, och spelade med en sällan skådad inlevelse...fan jag garvade nästan röven av mig o svetten forsade om honom...haha(Bild finns självfallet oxå...haha)



Summa sumarum så sitter jag hemmavid nu, nöjd med dagen som varit, trött efter lite för många öl, men jäkligt nöjd med min nya tattoo:)))

3 kommentarer:

GudinnanT sa...

Snyggt!

Men jag skulle se dig på wii brädan å göra yoga mohamoha!
Puss vännen ;)

Moment 22 sa...

Haha. Jävlar vad det kostade på med boxningen..och ingen rond vila...

Grymt snygg tatuering. Nu är du ännu mera "Depeche Kung"

Sweetii sa...

den va super ju... tattoon...=)