söndag 24 augusti 2008

Astronomypicture of the day

Sitter och snörvlar, får fan ha skydd på tangentbordet så man inte skickar över viruset på datorn...haha, töntigt skämt jag vet men jag är ju fan sjuk så lite överseende får ni väl ha, hjärnan är sådär lite lagom snormossig o fin.

Satt o kollade in rymdbilderna jag har på bloggen, satan va häftigt det är.

Jag har alltid fascinerats av rymden, inte fan kan vi väl vara ensamma i detta enorma universum?? va tror ni, finns det liv nån annanstans än på vår lilla planet?

Jag tror det allafall och jag tror dessutom att de ser ut som oss oxå...:)

Sitter och lyssnar på lite nostalgi, denna låt ska jag ha på begravning, e ju förkyld så nu e slutet nära;)))

2 kommentarer:

GudinnanT sa...

Ja det är synd om dig jag lovar...

Anonym sa...

Vad är en förlossning i jämförelse med en snorig näsa liksom? =)