lördag 16 augusti 2008

Kickoff

Var på Kickoff med jobbet igår, hade mycket trevligt i en väldigt vacker miljö, det lektes lekar i det vackra vädret, bjöds på mycket gott att dricka och på kvällen var det en superb middag med efterföljande mingling långt in på småtimmarna.

Här var vi:)

Försökte sen sova men hade en kollega som somnat i samma rum och som han snarkade, värsta jag hört.

Funderade på att åka och lägga mig på Arlandas start o landningsbana bara för att få tyst o ni ska veta att jag kan somna i stort sett var som helst under vilka omständligheter som helst...trodde jag...innan jag delade rum med detta...tröskverket från helvetet.

Fick kanske max 2 timmars sömn, halv åtta gav jag upp och snodde hans laptop och spelade lite alfapet...gissa vad...Fanskapet tystnade, jag menar va e de som händer...haha...

Nåväl, jag stapplade mig ut och knallade iväg till frukost, lika bra att försöka piggna till, skulle dessutom köra hem då den jag åkte med inte var kapabel att köra bilen hem pga lite väl glatt intag va spiritusa drycker sent in på natten:)

Väl hemma slocknade jag som en klubbad oxe, sitter nu här och undrar va man ska hitta på för något nu, lite rastlös e jag allafall...

Måste ju fan säga att jag badade i Mälaren oxå...det var kallt:)

2 kommentarer:

Sweetii sa...

hade alltid svårt o sova hos andra när jag va liten kid.. men nu har jag hur lätt som hälst o sova som att jag kommit in i nån dimma... jag är världens smästa förare, kan inte köra i en halvtimme innan jag bli as trött.. kan skva var som hälst.. tills jag på semestern åkte färja i storm.... hummm... då kan man inte sova vill jag lova... =)

GudinnanT sa...

He he he
ja du försöka sova brevid nån som snarkar...det är inte det lättaste tro mig jag vet...
Men annars tycker jag att det bloggas lite dåligt just nu...har ju massor att berätta men kan ta det på ett annat forum...kram vännen!