torsdag 28 augusti 2008

Champions League

Äntligen så är verkligen fotbollssäsongen igång på allvar...

Idag lottades grupperna till Champions League som är den finaste av alla cuper, i mina ögon jämförbar med VM fast för klubblag då och jag måste säga att jag blev rätt nöjd med Uniteds lottning...

Grupp E:
Manchester United
Villarreal
Celtic
Ålborg

(Här kan du finna alla grupper)

Tror att gruppen kommer sluta som lagen står oxå:)

Kul med ett nordiskt lag i Ålborg, man kanske skulle ta sig dit, dock lär det vara svårt med biljetter då deras arena är i storlek med Behrns Arena och har en kapacitet på 16000 åskådare.
Fick ju nämligen höra att bara det blev klart att Ålborg hamnade i Man U:s grupp kraschade deras hemsida, var rätt många som ville in...haha

I övrigt har det rullat på denna veckan, lite trist på jobbet bara men det är på väg uppåt, kommit igång så smått o träna, beslutat att köra på Haga tills jag får klart med nya lgh, fick inte den jag var tvåa på men nu är det väl nära allafall:)

Så sugen att flytta så det liknar inget...

Fan jag lyckades länka oxå...lite stöddig kille man e nu då...haha

Inga kommentarer: