tisdag 12 augusti 2008

Tomhet

Lite tråkigt idag, en god vän som betyder mycket har en dotter som är rejält sjuk men troligen är det bara blindtarmen, har inte hört nåt men hon lovade höra av sig när allt var klart.

Vill träffa henne så det gör ont nu, saknar på ett sätt jag inte trodde var möjligt, jag menar jag skriver tom om det i bloggen.

Mycket tankar nu, börjat rensa ordentligt igen, finns förändringar som ska göras men jag ser ljust på framtiden.

Har i stort sett avpolleterat en person som jag trodde var en vän men som jag nu förstått bara tar energi o aldrig ger tebax.

Jobbet börjar så smått att lossna, skönt att det är 13 dagar kvar att jobba denna månad, minskade stressen mycket:)

På fredag blir det kickoff, nånstans i Uppsalatrakten är det enda jag vet...hoppas det blir kuligt:)

Lämnar er med en fin, lugn låt med ett av Sveriges kanske bästa popband i mina ögon, lite knackigt ljud men fann bara liveversion på denna underbara låt...

Tillägnad en som behöver de...

Inga kommentarer: