söndag 24 augusti 2008

Dyslexi

Lite förbannad jag blev så här på kvällskröken.

Kikade in till Mickis och hennes blogg, brukar kolla den varje kväll då hon skriver på ett sätt som gör mig glad:)

Mickis är dyslektiker (som vår kära kung och kronprinsessa också är) vilket innebär att bokstäverna vad jag förstår har ett "eget" liv så att säga...

Nåväl, då är det nåt jävla stolpskott som går in och skrev..."Tänk om du kunde ta och lära dig att stava du har verkligen allvarliga stavnings svårigheter du !"

Alltså för det första så kan man ju undra hur FAN man kan formulera en mening så skrämmande illa när man ska klaga en annan persons stavning???

Sen är det ju förvånansvärt modigt av personen att våga skriva något liknande och dessutom ha den goda smaken att vara anonym...(OBS ironi)

Nää, såna ynkliga människor tillhör en lägre form av människor i mina ögon och jag vet åtminstone en frekvent besökare på min sida som kommer bli lika upprörd...haha

Skönt att få skriva av sig lite nu också...

STOR KRAM till Mickis

1 kommentar:

Sweetii sa...

tack... va söt du är vännen... jag blir glad av att du bryr dig, ja de finns många knäppa människor i världen...

läser alltid din blogg såå big kram på dig=)