lördag 30 augusti 2008

Supercupen

Ikväll spelade United final mot Zenit(St.Petersburg) i Supercupen vilket innebär att Champions Leaguevinnaren möter UEFA-cupvinnaren...Fan vet hur jag ska tolka denna match, vi torskade med 1-2 så det sög ju men men här kommer lite tankar från en fotbollsnörd av rang...haha

Positivt tänkande...

Mentala coachen Johan Plate har sagt många kloka saker bla att..."En dålig match är en bra träning"

Rooney(var tyvärr sämst av de röda) fick 90 minuter till i benen vilket är bra, kommer få mer nu då han kommer spela i landslaget...tror han kommer överraska många negativa efter landskamperna...

Nani likaså, fick göra 90 minuter ytterligare han oxå och han behöver verkligen varva upp i tempo för spela fotboll stillastående kan inte ens en så teknisk spelare som han.

Gary Neville får finna sig i att vara backup till Brown, bara att inse att åren kommit ikapp han men som rutinerad inhoppare kommer han funka ypperligt...

Tycker att O'Shea och Park gör klart godkända inhopp, kul att se Parks energi trots långvarig skada.

Scholes behöver oxå varva upp lite men jag tror inställningen brast i hans fall, han skulle aldrig ta den handsen om det var en viktig match.

Samma gäller Rio som inte skulle släppt förbi Danny om det verkligen gällde, han växer ju ett par snäpp när det hettar till...

Tevez måste fan ha tredubbla uppsättningar Duracellbatterier i kroppen för sällan har jag sett en forward jobba som han gör...

I övrigt gör de andra ett bra träningspass så det man kan diskutera var hur man laddat inför matchen och vilket syftet med matchen var för United, jag tyckte det såg ut som att det var viktigast och få 90 minuter ihop med rehabiliterade spelare.

En liten bisak...Skönt att se att Anderson fixat frissan för fan som han såg ut mot Pompey:)


Sen måste jag oxå göra ett musikaliskt tillägg för det är så kul detta...

Jag har alltså tokmycket musik på min dator vilket inneburit att jag inte hunnit lyssna på allt så ibland dyker det upp saker som gör en lycklig....Detta handlar om ett band jag lite fördömt men det visade sig att 97% av deras låtskatt tilltalade mig enormt...de liksom bara poppar upp när jag grejar hemma till musik på hög volym:)

Har gruppen ligger bland Youtube klippen till höger men måste lägga in min favoritlåt:)

Kram på er

1 kommentar:

Anonym sa...

tror du vill ha en windows 6 mobile numera... Varje fall om du kollar denna sida.
http://mobilefootball.noshape.com/default.aspx
Där kan du följa dina lag direkt på telefonen ;)